diumenge, de juliol 18, 2010

II Déja Té la mà too much strong dona, Barbollaire dixit : ELS GUANYADORS


Ha arribat l'hora de presentar els guanyadors de la segona edició del concurs de fotografia.

Primer de tot, dispenseu el retràs, però he tingut una setmaneta bastant moguda i no he pogut connectar-me abans.

Després, m'agradaria agraïr als companys que organitzem aquest concurs el seu esforç desinteressat per fer-ne publicitat, votar i, en fi, fer-ho tot possible. MOLTES GRÀCIES.

I finalment, MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUE HEU PARTICIPAT. Les fotos rebudes són realment precioses i costa molt tenir que votar-les.  Realment esteu fets uns cracks amb l'objectiu a les mans!

Els guanyadors de la segona edició són els següents,

Categoria DÉJA VIE

1. Cris
2. Núria Clarevol
3. Salvador Ganxet


Categoria TÉ LA MÀ

1. Cris
2. Maria Perez
3. Pedro Cuenca

Categoria TOO MUCH STRONG

1. Rosa Garcia
2. Cris
3. Ció

Categoria LLUM DE DONA

1. Núria Clarevol
2. Susana Arroyo
3. Rosa Garcia

Categoria BARBOLLAIRE

1. Josep Sendra
2. Metis
3. Cris

Recordeu que les fotografies guanyadores seran publicades al blog d'en Té la mà Maria - Reus.


De nou, moltes gràcies per participar! Sou uns cracks!



14 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

gràcies a vosaltres

Carme Rosanas ha dit...

Moltes felicitats a tots els guanyadors, especialment a la Cris, que ha arrasat!

Una abraçada.

zel ha dit...

Emhorabona a tots...jo volia, però la mandra va guanyar, ho sento! l'any que vé...

fanal blau ha dit...

Moltíssimes felicitats a tots i totes!
Ha estat un plaer participar, de debò!

Pmssttt ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Pmssttt ha dit...

Moltes felicitats a tothom¡¡¡
Ja estic esperant el proper concurs...

Jobove - Reus ha dit...

JA HA SORTIT EL POST:

http://telamamaria.blogspot.com/2010/07/segon-concurs-deja-te-la-ma-too-much.html

Jobove - Reus ha dit...

per cert una comentarista em demana el nom dels blogs dels finalistes, sé que ni han alguns que no en tenen, però daltres si, si ets tan amable, el posaria al post

una abraçada

Joana ha dit...

Bona feina wapo!
Felicitats als guanyadors i als participants

Unknown ha dit...

gràcies a vosaltres per la iniciativa i moltes felicitats a tots els guanyadors i participants!!!

MeTis ha dit...

aquestes son les fotos?? quin nivell!!!!

enhorabona, teniu molt bons fotografs per alli dalt :-)

y un aplaudiment per vosaltres, per organitzar aquest concurs.

i gracies per la part que em toca :-))

Déjà vie ha dit...

Enhorabona als guanyadors i als organitzadors. Ha quedat molt bonic. Sou uns cracks!

Candela ha dit...

Enhorabona a tots!

Cris (V/N) ha dit...

ehem, la Cris sóc jo????????????
jajajajajja, m'havia perdut això, deu meu, i jo enviant-te correus Robertinhos, sóc un desastre, MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!! Wow, no m'en sé avenir, que diria la meva yaya Adela :)
Felicitats a tothom!!!