dissabte, de juliol 10, 2010

13, Rue de Blogville, El morós del terrat


El paio aquest que us presento avui, el darrer veí de l'escala, és un fan de Dalí. Com a tal intenta imitar al seu ídol, clar que amb un toc de cutreria bastant evident. No tan sols pel pentinat i el bigotet postís, sinó pels pantalons i aquest calçat que ell creu "trencador"...

A més, el calavera pinta uns quadres amb plastidecor que va intentant venent pel barri. L'altre dia escoltava com la pobra portera tenia que escoltar els seus laments, "sóc un artista incomprés", "quan em mori els meus quadres es vendran al Krispis" (el pobre no sap el nom autèntic de la casa de subastes) i tot un reguitzell de clixés d'artistes fracasats. Jo crec que, com a molt, quan es mori els seus quadres es vendrán als rastrells més "perroflauteros"...

Però a mi el que em refot d'aquest veí no és que sigui rarot i fracasat, sinó que amb el munt de factures impagades que té cada dos per tres hi ha gent i crits al seu replà. I a totes hores!!! Ara bé, no sé com s'ho fa que sempre que venen a buscar-lo s'escapoleix. I mira que els acreditors ho han intentat de totes formes i colors, però com el Coyote mai aconsegueixen resultats.

Amb aquest calavera ja us he presentat a tota la escala. Ja veieu amb quins perfils tinc que conviure.... i ara a sobre hi han rumors de que el putu Montilla vol llogar una habitació a la pensió!! El que faltava!!!!

1 comentari:

El veí de dalt ha dit...

Pobre noi! Tan bon paio que sembla... Crec que ha estafat fins i tot al cràpula de lladre del 3r. Per mi, que s'entén amb la seva dona.