divendres, de febrer 12, 2010

I CONCURS DE FOTOGRAFIA "DÉJÀ TÉ LA MÀ TOO MUCH STRONG DONA" : El desenllaç s'apropa...

Ja falta poc. Les fotografies rebudes són de gran qualitat i les votacions estan resultant difícils. A més, hem tingut més participació de la esperada (clar, jo esperava 10 fotos!!!). Si tot va segons el calendari previst, dilluns es desvelen els guanyadors...

Agraïr la participació (i en alguns casos el suport i publicitat) a,

Jesus M. Tibau, Francesc Puigcarbó, Marina Márquez, Elena Bonals, Ció Munté, Jorge, Metis, Pepa Vives, Frannia, Eli H, Marisa, Striper, Fra Miquel, Marina Sainz, Francesc Xavier Fernandez, Mercè "Baba" Jubert, Duschgel, Vicent Pellicer, Fanal Blau, Angels Boma, Murgtal Center, Gloria Nogues, Barbollaire, El Veí de Dalt, Marius de Pedro, Alberto, Nadia, Món, Elisenda

I com no,

Gràcies a

Déjà Vie, Té la ma Maria Reus i Llum de Dona

Sense vosaltres aquest concurs no hauria estat possible.

6 comentaris:

Joana ha dit...

Buffff complicdíssim. Estic mirant i remirant. Quin nivell. Jo tampoc esperava tanta participació.
Estic fent l'excel :)
Bon dia wapo!

Jesús M. Tibau ha dit...

ja anireu informant. felicitats per l'èxit

Striper ha dit...

Uhh l'esperem!!

fra miquel ha dit...

Quins nervis!

fra miquel ha dit...

Tinc ganes de saber el resultat, però sobretot, el que vull és veure les fotos que han fet els demés participants.

Moltes gràcies per tot

Joana ha dit...

Aixxxxx.... quina nit i Roberthinos on ets??????

jejejej comptant? :)