dimarts, de desembre 22, 2009

Primera mostra de les fotografies del DÉJÀ TÉ LA MÀ TOO MUCH STRONG, DONA

Les primeres fotografies del concurs de fotografia DÉJÀ TÉ LA MÀ TOO MUCH STRONG DONA ja comencen a arribar!

La qualitat és alta, malgrat que suposo que baixarà quan rebi les del Veí i el Paseante, que ja sabeu són "La extraña pareja" blocaire...


GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!!!

De moment, per obrir boca, us deixo amb una mostra de les fotografies del Sr. Tibau, el primer a va enviar les seves imatges a concurs. Tot un honor comptar amb la seva participació.






I ELS QUE ENCARA NO HEU ENVIAT CAP FOTO, A QUÈ ESPEREU???????!!!!!

6 comentaris:

òscar ha dit...

Ostra, sóc un veritable fècula fent fotografies. Miraré carpetes a veure si en trobo alguna "presentable".

Jesús M. Tibau ha dit...

gràcies, per mostrar les fotos d'uns llocs que, a més, m'estimo. Però no cal que el posis el Sr. al davant, home, que al poble tothom em coneix pel Tibau

Déjà vie ha dit...

Bon nadal!!

Montse ha dit...

jo encara sóc més fècula que l'Oscar, però buscaré... a veure si en trobo alguna per enviar (alguna que no em faci vergonya enviar, vull dir)

Bones festes!

Joana ha dit...

Això ja està en marxa!
Precioses!
has dit el Veí??? amb calçotets?:)
esperarem...

MeTis ha dit...

siurana!!!!!

quin records.....


ja vaig, que estic baraiant amb el pavo d'avui...