dijous, de juliol 02, 2009

Intents inútils


Mira que m'agrada l'estiu,
però amb els 30ºC al mercuri, més la humitat,
els meus intents per a no desfer-me estan sent inútils.
Si seguim així, em temo que el mitxelinet que m'ha acompanyat tots aquests anys acabarà morint.
Des d'aquí demanar a les empreses de gelat artesà que m'envïin mostres gratuïtes de gelat de xocol·lata, xocol·lata amb cookies, vainilla amb cookies, dolç de llet, tiramisu, stracciatella o maduixa amb trossets de maduixa.
Penseu que aquest 2009 s'està enduent moltes glòries (MJ, Punset, etc.), si també manlleva el meu mitxelinet serà el pitjor any dels darrers 28!!!!

3 comentaris:

Tanhäuser ha dit...

Tranquil, tranquil. Ja veuràs com t'escolten.
El teu mitxelinet pot dormir tranquil.

RaT ha dit...

Si vols, en el tema de mitxelinets, et puc acompanyar... en tinc dos que no m'abandones. Bonics, si, però fidels. Per cert, en Punset ja no hi és?
Bon cap de setmana!!!

MeTis ha dit...

a tu t'agrada la maduixa i la xocolata no??

amb tants de gelats no se si el mitxelinet s'en anira.

una abraçada no, que fa calor :-)