dimecres, de juliol 30, 2008

Toto, Bona & Lokua

Esperava fer el escrit del concert el dia després (va ser el 19 de Juliol), però darrerament vaig molt ocupat.
Amb el blog i els amics del blog em passa el mateix que amb els amics a la vida real. A vegades ens veiem dia sí i dia també o d'altres no ens veiem en sis mesos. Sé que perdo molts amics que no conprenen que jo sóc així, que necessiten tenir mostres de contacte setmanalment. Però qui ho entén sap que sempre em pot tornar a trobar.
En fi, anem al concert. Que Richard Bona és un músic que m'agrada el que toca ja és sabut. Vaig conèixer el disc que va fer amb Gerald Toto i Lokua Kanza de casualitat a la biblioteca. Un disc molt bo i el concert va ser, pel meu gust, el millor que he anat aquest 2008 (junt amb el de Richard Bona i Marcus Miller...).
Tres bons músics compartint escenari i compartint la seva música, improvitsant i fent disfrutar al públic.
Al sortir sentia al "Boss" cantant el The rising al Camp Nou...malgrat que també m'agrada el Bruce, no em va saber greu haver anat a un altre concert.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Òstres, tinc un disc del Lokua... bon músic