dilluns, d’abril 14, 2008

Rokia Traore


Dissabte vaig anar a veure el concert de Rokia Traore al Teatre Zorrilla de Badalona.
M'encanta la veu d'aquesta dona, però vaig quedar fascinat per com ballava. Flexible i sensual, et fan venir ganes de practicar danzes africanes.
Vaig acabar el concert ballant, com la major part del públic, al ritme de la música.

En el concert em vaig trobar al meu amic Youssouf, propietari de la botiga Farafina (Vigatans 2) de la qual us he parlat. Em va comentar que degut a l'article sobre el seu negoci aparegut al QuèFem? de La Vanguardia, dissabte va tindre més gent del normal. I el bolso fet amb una matrícula es va vendre després de dos mesos. No hi ha res com ser fashion victim i seguir les recomanacions d'una revista cool, no?

Queda pendent el meu viatge en cos a l'Àfrica, el meu esperit, pel que sembla, ja hi ha viatjat.

2 comentaris:

Clint ha dit...

Portaves el teu collaret de pèl de coco?

Jobove - Reus ha dit...

l'apunto per baixar algo d'ella, promet ser bona, gràcies