dilluns, d’abril 14, 2008

Premis

La Joana, Llum de Dona i persona que val deu vegades el seu pes en or, m'ha distingit amb aquest premi, el primer del 2008, per a ubicar-lo al costat del thinking blogger i altres premis del 2007.
Transmetre aquest premi a,
Rita : La sirena de l'illa vermella, pel seu blog on tant t'hi trobes un poema, com un escrit, com una reflexió...perquè poc a poc, la seva illa es va convertint en un continent
Metis : Perquè malgrat que darrerament està de morros, té un estil directe i agressiu
El Viatger : Perquè malgrat que poques vegades acerto, entre ell i les notes històriques d'en Veí, m'apropen una mica més Barcelona
Sigorgik : Ella no escriu poesia, la poesia la vesteix a ella.
Mon : Perquè malgrat que es pensa que a Tiana tots tenim piscina particular, el seu garrofer té més noticies que un TN!
Té la Mà Maria - Reus : Les seves fotografies em fan obrir la boca i exclamar : ooooh!Què xulo!
Finalment la Rita m'ha fet arribar el premi Dardo, que no sé si és un premi o que ha fet pràctiques de tir amb el meu Calvin... ;) M'ha encantat la descripció del premi, perquè m'ha fet pujar l'autoestima bloggaire després de no estar entre els 100 nominats al llibre de la catosfera... “El I Lliurament de Premis Dardo 2008 s’obre pas entre un gran elenc de premis de prestigi reconegut en el món de la literatura. Amb aquest premi es reconeixen els valors que cada blogaire mostra cada dia en l’esforç per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personals, etc.; que demostra la seva creativitat a través del seu pensament viu, el qual és i roman innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades”.

Aquest premi el transmeto a,
Clint : un crack. No sol em fa riure amb el seu bloc, sinó també amb el seu fill i els seus comentaris. Un mestre del somriure i del mall, que darrerament deu tenir a casa del ferrer...
Déjà Vie : No sé que li ha donat el cepillito azul que està meditant de deixar el blog...És un dels meus blocs preferits tant per disseny, com per les fotografies i encara més pels texts. Com ja he dit il cops, el bloc que vull tenir quan el meu bloc sigui gran!
Veí : El mus que fa que tots els blocaires catalans montem orgies literaries...
Jordi i Marta : Perquè sota el mugró hi ha molta vida i es veuen moltes coses!
Joan / Carolina : darrerament en Joan sol apareix a les fotos, però l'amor i la solidaritat estan presents en cada post
Joana : Perquè sense tu, la catosfera no seria el mateix

9 comentaris:

Clint ha dit...

Vaja, per mi pots continuar tirant-me floretes...però no se jo si això de posar-te amb el pes de la Joana donarà bons fruits! jajajaja

Jobove - Reus ha dit...

quina ilu !! aquest no el teniem i fa molt de goig, com sempre el portarem al nostre cor i sobretot venin de tu que ens caus molt be, ja saps que no en fem ostentació pública, em fet vots de pobreza

salut

Jobove - Reus ha dit...

ostres al meu post d'avui surt Tiana, que és casa teva ? jajaja

Rita ha dit...

Ei, nano! No em puc creure el que m'està passant... Gràcies, gràcies i gràcies!!! En poc temps tres premis, ufff... :P

Pràctiques de tir al teu Calvin? Doncs no hi havia pensat, però ara que ho dius... ;) Celebro que estiguis content amb el premi. El tens ben merescut, sense cap dubte.
Petons, maco!

El veí de dalt ha dit...

Gràcies mestre; és el segond el dia. Vaig com un paó!

Joana ha dit...

Tu i jo haurem de tenir una conversa ...seriosa. Ho saps?
Gràcies pel premi!Canviaré la vitrina de vidre per una de pi massís! ;)

Jordi Casanovas ha dit...

moltes gràcies i bona tria amb la Traore.

MeTis ha dit...

jo de morros? pues ala, si, m'hi posso...

gracies¡

Mon ha dit...

Gracies pel premi em fa il.lusió rebre premis i mes quan venen de companys blocaires.
No he estat mai a Tiana i em sap greu. de debó ( M'apunto els deures; Anara a Tina i mirar les seves piscines) jajaja