dilluns, d’abril 21, 2008

Inscrits al I Meeting Blogger

Finalment no serem tants com a les macrofestes del Veí, però el número que tenim no està mal...tretze. Com Jesús i els 12 apòstols, com Rijkaard, els titulars i Laporta, com l'edat mitjana a la que els joves d'avui en dia perden la virginitat...
Els valents i valentes que participen al joc són,
A la porteria : Clint
Lateral dret : Anonymous Writer
Central dret : Déjà Vie
Central esquerra : Veí de Dalt
Lateral esquerra : Joana
Migcampista : Jo Mateixa
Extrem dret : Marina
Extrem esquerra : Tramuntana
Davanter centre : Robertinhos
Mitjapunta estrella : Rita
Davanter centre : waipu Joan
Entrenadora : Metis
Segon entrenador : Borrego
a veure si guanyem la Champions amb aquest equipàs!

11 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

A veure si he entes be les normes, el relat ha de ser amb dues persones, TU segur, i l'altre ha de ser un inscrit o inscrita al concurs??

Tinc les de perdre, segur :-(

Robertinhos ha dit...

correcte!
jajajaja, si et queixaràs, homes hi ha per triar!

Déjà vie ha dit...

ni ho dubtis akest equip arrassa amb tot . ;)

Jo Mateixa ha dit...

Però...ha de ser marranot o que???, es que jo amb tant d'home per aqui nomes s'emacudeixen marranades :-P

Joana ha dit...

Segur que farem més bon paper que el Barça!
Ja em perdonareu! ;)

Clint ha dit...

Bé, no em queixaré...des de la porteria es beu ben bé tot l'equipàs!

Ara a escriure no?

Sidlia ha dit...

Hola!
Ja has tancat tanda????

Vaja... si que aneu ràpids aquí....

Pensava que m'havies apuntat...

Però no et preocupis ja et faré un escrit dedicat a tu...

perquè ja que et fa il.lusió...!!!!

una abraçada.
m.

El veí de dalt ha dit...

M'encanta enfilar-me per la banda...Ah? Parlàvem de futbol?

Rita ha dit...

Jo de futbol, ni idea i tenint en compte que és la prima cosa que escric... no sé si el faré gaire bo el paper... :(

MeTis ha dit...

entrenadora jo?? si em destituireu si perdem el partit com el getafe??? noooooooooo
ja m'arrepenteixo...snif sniff

no puedorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

MaRiNa ha dit...

aiiiiiiiii q m'empano!
Ja n'hi m'enrecordava!!!! acabo de mirar el blog despres de mooooolts dies i m'he endut un bon susto, pero be, ja buscaré la musa aquest cap de setmana ;)