dijous, de març 20, 2008

Pobres egoïsmes

Ahir vaig compartir part de la nit amb 26 persones més. No va ser una orgia, va ser una reunió de possibles futurs veïns.
La reunió em va servir per veure l'egoïsme de la gent, les estrategemes polítiques...com persones que es van quedar fora per 5 o 7 persones ara volen crear mala sang per tal de que no arribem a acord o per a que els joves de 25 anys mileuristes que els hi ha tocat el pis no puguin trobar una fòrmula que els hi permeti entrar-hi a viure, tenint que rebutjar-hi (i per tant ser una de les 5 o 7 persones que estaven en llista d'espera que agafen un pis dels rebutjats).
Aquesta setmana el meu jefe ens ha deixat a tots els enginyers sense vacances avui.
I el de banc, per a l'estudi d'hipoteca em demana l'extracte del meu conte bancari. Jo li vaig dir que no en tenia que fer res el banc de com gasto els meus diners, com si vull gastar-ho tot en putes. El meu pare va donar-li una resposta de la qual encara em ric. Quan el de banc va trucar a casa per a insistir en el tema de l'extracte bancari, mon pare li va contestar que després d'haver estat interrogant i torturant el porquet guardiola on guardo els meus estalvis, el molt cabró es negava a donar-nos un extracte. Després d'uns instants de silenci el de banc va dir que no hi havia problema, que al cap i a la fi, aquell punt era voluntari...
En fi, que estic visquent la meva propia Passió...m'acabaran crucificant?

5 comentaris:

MeTis ha dit...

potser es perque abans no has fet a prou penitencia jejej.

no em diguis que també et demanan un estracte del banc.. lo seguent sira que hi portis la ratjola on amagues els diners.

petons mileurista¡ (ja sira menys..)

Clint ha dit...

jo passaria ja!

26 i no vareu acabar en orgia? quin veïnat tant avorrit! jajajaja

Tot i que t'ho pots pendre una mica com un assaig de les reunions d'escala!

Per cert, queden reflectits als extractes bancaris les despeses amb les dones de mal viure? si és així potser si que un dia et caldrà una creu...

Jordi Casanovas ha dit...

això rai! si al tercer dia ressucites.

Judit Ortiz ha dit...

El millor de tot és el teu sentit de l'humor! Segueix així, la vida és molt millor!

Waipu Carolina ha dit...

Vaya...ojalá arregles rápido ese asuntico y así volver a la tranquilidad!
O no?