dimecres, de gener 23, 2008

El joc de la Mandarina

Trobar-me un comentari d'en Clint tant fatxenda i descarat com aquest, "Robertinhos et reto a un joc. Passa per casa va ;-)"
no podia quedar així.
Al passar, com cada dia, per cal Clint (on serveixen la millor Guinness de Catalunya i sempre retransmiteixen els partits del Barça), m'he trobat que la historia l'havia iniciat la Mandarinada Contraproduent. En paraules de la fruita que ha creat aquest joc,

Se m’ha acudit un joc, poder una mica tonto, però m’ha fet gracia per que l’he vist en una pagina web.
He penjat una foto al meu bloc, una foto qualsevol, i he demanat a un blocaire- tot deixant-l’hi a casa seva un comentari - en aquest cas ha estat a en Clint, que em digui que hi veu.
La cosa seria que en Clint dones el seu parer en aquets Bloc del que veu quant mira la foto - no es un Relat Conjunt eh - i que desprès pengi la mateixa foto al seu bloc i faci jugar a algú altre - nomes 1 blocaire.
Pot estar be o pot ser un rotllo, segons les ganes que en tinguem tots plegats.

Així que ara sol em queda passar el joc a 1 blocaire. Com suposo heu endevinat, li passo a la musa que sempre s'enrecorda de mi en tots els memes, la Déjà Vie

5 comentaris:

Joana ha dit...

JO hi veig una corona emblanquinada...
;)

Unknown ha dit...

Veig que no pares, i això és bo...

Déjà vie ha dit...

stic lentota q ja vaig saturadeta. K he fer? dir el q hi veig? un sol. és aixó?

Robertinhos ha dit...

joana
les reines sempre ho teniu això de veure corones ;P

tondo
company, ja saps que em va a èpoques. A vegades molt i a vegades tres setmanes sense postejar. Tu també vas a bon ritme!

déjà
ara et toca fer jugar a algu!

MeTis ha dit...

un tsunami rodo.