dilluns, d’agost 06, 2007

Waipu Meme



En aquests dies de TANCAT PER VACANCES, en Joan de waipueduca m'encarrega un meme. 7 llibres.
aquí van els meus
  1. "Las asombrosas aventuras de Kavalier and Clay" de Michael Chabon
  2. "El señor de los anillos" de Tolkien
  3. "La magnitud de la tragedia" de Quim Monzó
  4. "El maestro de esgrima" de Arturo Pérez Reverte
  5. "L'alquimista" de Paulo Coelho
  6. "Operación Hagen" de Felipe Botaya
  7. "El amor, las mujeres y la vida" de Mario Benedetti

Us deixo a voluntat seguir el meme

3 comentaris:

Déjà vie ha dit...

m'encanta l'aire q li dones al teu blog amb en calvin i hobbes. Son totals. ptons

MeTis ha dit...

el maestro de esgrima el tinc pendent a la estanteria, nomes he llegit de la teu llista a coelho.
vols riure? llegeix "la conjura de los necios" estilo santiago segura.

Waipu Joan ha dit...

fantàstic robertinhos!
copio el teu post i el poso en el noi bloc que hem creat carolina i jo aprofitant tots els memes literaris!
BONES VACANCES!