dimarts, d’abril 03, 2007

Els Tres Mosqueters

Hem constituït un clan a la feina. Fa una setmana em vaig enfrontar a Richelieu (el cap de personal) i a Roquefort (el cap d'administració) que volien moure el meu administratiu per satisfer els seus interessos polítics. La meva oposició m'ha fet guanyar la seva sed de venjança.

De moment, com saben prou bé amb qui em faig fora de la feina han intentat dividir aquest grup. De moment han prohibit als administratius que esmorzen amb mi a anar-hi tots al mateix temps. I a una d'elles l'han degradat a telefonista.

Per aquest motiu em constituït el clan dels Tres Mosqueters, D'Artagnan i Julieta (4 administratius i jo).

Jo sóc Athos...sol espero vencer el poder dels conspiradors

3 comentaris:

borrego ha dit...

Uno para todos y todos para uno!!!

Joana ha dit...

Que tinguis sort!
Mala peça al teler!

Robertinhos ha dit...

borrego,
per sort tenim germanor!

joana
ja ho pots ben dir