dijous, de febrer 15, 2007

Retorn a l'origen

Si no us agraden els temes de mates...salteu tres paragrafs

Ahir a la nit m'enfrentava a un problema laboral pel qual tenia que plantejar un sistema matricial tal que em permetés iterar fins a trobar la solució.

Com sempre en aquests casos, la solució pel terrat... Matriu X · Matriu A = Matriu B....merda, li tens que donar la volta, ostria la inversa no es pot que no són quadrades, ostia però al final les equacions no tenen sentit, fes una trasposada...espera queno té sentit tot això...

i així fins a trobar una solució que s'adaptava i descobrir que havia deixat la meva hp a algú que no me la havia retornat...encara.

em va agradar tornar aquella sensació tan maca de quan tens un problemot matemàtic i malgrat que hi dediques temps, estàs disfrutant. És una sensació que a la carrera havia perdut, engolit per la dinàmica de tenim 15 setmanes per a donar un temari programat en 25 setmanes. Una sensació que havia desparegut engolida per les ordes d'aborriment generades pel fet de tindre que estudiar quelcom que no has pogut assimilar, per a un examen que et preguntaran coses que no t'han explicat.

Està sent un 2007 caracteritzat pel retrobament de sensacions que, creia, havien desaparegut de la meva vida.

3 comentaris:

Joana ha dit...

Sanes sensacions...robertinhos...això està molt bé, no? Algunes retrobades i de noves>???? ;)

Unknown ha dit...

Benvingut doncs aquest retrobament d'antiues sensacions! ;-))

Robertinhos ha dit...

i de noves també Joana!!!!!

gracies amic Tondo