diumenge, de gener 28, 2007

Cercanias Renfe

Fa un fred tal que el teu nas comença a tindre estalactites.

arriba el tren. a la parada de Montgat Nord hi han quatre gats. la noia de tots els matins, la que sempre em mira, em somriu i marxa a l'altre vagó. Sempre em dic, digue-li alguna cosa, però mai em decideixo. ella baixa a Catalunya, jo a Sants.

A dins el meu vagó, l'últim, els de sempre. Es canvien de lloc però no m'enganyen.

a Montgat, com cada matí, "la del rifle", una dona d'uns 50 puja tota excitada anul·lant als seus possibles competidors a base d'empentes. El seu objectiu és trobar un seient lliure. Té fitxades les persones que baixen a Badalona.

a Badalona, noto quelcom d'extrany. Un noi que puja, mira a tots els passatgers del vagó i es situa al costat de la porta.

de sobte, al tunel de Clot el tren es para. Sona l'avís acústic. Tots pensem que és el de sempre, però no. Una veu ens comunica que "El Movimiento del Orgasmo ha secuestrado el tren. Hartos de que el servicio de Renfe nos de por el culo, hemos decidido que todos nos pajearemos mientras les jodemos un servicio. Son libres de llegar al orgasmo junto con el vecino de viaje que le clava el brazo en la espalda. Un revisor pasará a inspeccionar que todos cumplan con nuestar protesta". tin tin tin tin. De sobte el noi que ha pujat a Badalona es treu una catana. "Con esto pienso mutilar a todo aquel que no se empieze a correr en breve.

Arribats a aquest punt, tothom s'ha abaixat els pantalons. L'executiu, l'estudiant, el paleta, etc. Tots han començat a donar-li a la mà. El meu vagó s'ha convertit en un mar de penis erectes i vagines suquejant.

I jo no trempo.

La tensió del moment, veure els baixos de "la del rifle" i sobretot notar que el de darrera desvia cada cop més la seva verga cap al meu cul em posa nerviós. Mentrestant el de la catana comença a passejar-se, mirant la qualitat de l'erecció, tocant els mugrons de les dones per comprobar el gustet... es comença a escoltar el primer aaaaaaaaaah, el primer vidre tacat de semen, la primera dona corrent-se

aprofitant que estic al costat de la porta del passadís, passo a l'altre vagó. Allí no hi ha cap catana. Tothom em mira recriminant-me . Estant tots sentats en rotllana. "Hey -els hi dic-no heu escoltat el missatge de megafonia?" Una noia, d'uns 22, 1,55, ulls pardos, cabell arrissat, jersey gris amb boletes es separa del grup. Escolta pijet, aquí no succeix com els pijos de la dreta voleu. Estem decidint si sí o sí no, quan, on, si ens podrem tocar o no, les condicions de l'orgasme, si desgravarà, si ens cobraran per netejar els orgasmes, etc.

Veient que en aquest vagó acabaran tots en un concens sense titoles ni clítoris, marxo al tercer vagó, on està la noia de la parada.

obro la porteta i sí, allí està. tota nua. mirant-me. besant-me. empalada sobre un negre, pintor abans del segrest. la noia em mira i remou la cintura. em crida...no....m'he equivocat...però em sembla que ha dit el meu nom. de sobte m'adono que aquí tothom s'ho està montant. els quatre del seients s'estan menjant els sexes sense pudor. els altres follen sense parar. tot són ais, xof xof i "aiiiii, no li he possat condó jove" de les iaies empalades pels homes de més de 55. Quan surto de l'ensurt io em concentro amb la parella jove, noto una llengua sobre el meu penis. Joder! La companya de parada m'està llepant la polla...mmmmmmm...aviat els meus problemes erectils desapareixen. I el meu pudor també. La colombiana del meu costat té un sexe morenet, humit i saborós. Mentrestant la companya de parada està assaborint fins l'última gota de la meva correguda. ..de sobte es comença a enrollar amb la colombiana. Aixxx! sense donar-me temps a reaccionar, l'home que sempre va amb dades de la seva empresa, gràfiques i tal, m'està enculant.Pari!! ei, em diu, ja has sentit megafonia. a més, el segrestador ens ha dit que aviat vindrà un company amb una catana i ens la tallarà sino tenim un orgasme...i si no permetem que els altres en tinguin un. Ostia, dic jo...i em concentro amb la colombianeta, intentant no prestar atenció al mal que m`estan fent al cul. el seu cul moré em comença a golpejar la cara mentre el seu crit, llarg i sonor, m'envaeix la boca junt amb el seu orgasme. aconsegueixo desfer.me del penis al meu cul i començo a clavar-li a la meva veïna mentres ella es dedica a la colombiana. el vagó s'ha reduïtg a nosaltres tres. Som insaciabls.

de sobte algú em desperta..."baixa?" em diu una noia morena d'ulls blaus. no, d'això, no.

el tren s'atura bruscament abans de la parada de Clot.

abans de que soni el tin tin tin tin jo ja la tinc ben inflamada i amb ganes de clavar-li a la morena d'ulls blaus.

Aquest cop, no em baixaré els pantalons

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Mare meva, están de moda las histories hipersexuades o ke? aixxx

Anònim ha dit...

Jajajaja. rober,
Si t'adorms al tren i tens aquests somnis... segur que tindràs un bon dia!! Només caldria veure la cara que hi poses....

Déjà vie ha dit...

jajajajajaja hipermegaorgiasideral, ai pijet...