diumenge, de desembre 17, 2006

El caçador de mosquits

"Si piensas que eres demasiado pequeño para causar impacto, intenta acostarte con un mosquito en la habitación"

Anita Roddick

M'he rigut molt recordant-me en tantes i tantes nits d'estiu en que escolto el inquietant i esfereidor "zzzzzzz" i sóc incapaç de dormir a causa de la idea de que el mosquit em sobrevola esperant que tanqui els ulls per a xuclar-me la sang.

És una idea absurda, una por irracional, però sempre acabo de peu sobre el llit, amb la llum oberta i una sabatilla a cada mà. Estic tens, atent, inspeccionant el meu entorn per si el vec, l'oïda atenta al soroll de les seves ales. Sóc un caçador professional. El meu descans està en joc.

La imatge per algun observador extern és còmica. Un tio moreno de 1,80m, de peu sobre el llit, el tors nu, un pantalonet de pijama en plan taparrabos, amb una espardenya a cada mà i mirant com un boig al voltant seu.

Sóc el mogambo català

2 comentaris:

Waipu Joan ha dit...

comparteixo amb tu aquesta imatge. El problema es que aquesta lluita en el meu cas es pitjor. La meva dona dorm al costat i no la puc pas despertar. Llavors la lluita contra la bèstia esdevé molt dura.

Robertinhos ha dit...

tindrem que fer un llibre de tècniques de caça Joan!

sí és més complicat la teva situació, ara bé, també tens menys probabilitat de que et piqui a tu ;P