dissabte, de desembre 23, 2006

De Maradona a Ronaldinho

Avui he vist al Maradona de les Rambles, seguia com sempre, fent malabars. Ara és el Maradona de Portal de l'Àngel, perquè en Clos el va desplaçar.

En canvi a les Rambles he vist a en Ronaldinho. Un tio amb peluca, maquillat de negre i aguantant la pilota entre el maluc i el bessó. No feia res, sol intentar mantindre l'equilibri i no patir rampes a la cama amb que aguantava la pilota. Han passat els urbanos, i no li han dit res.

De Maradona a Ronaldinho, els temps canvien Robertinhos. En el camp em quedo amb el brasiler, però a les Rambles...a les Rambles em quedo amb l'entranyable Maradona...encara segueix tocant-la

1 comentari:

El veí de dalt ha dit...

Hi ha estàtues hmanes ben curioses a la Rambla. Algunes d'originals, d'altres molt aconseguides. Jo em quedo amb el Migueli, semper m'ha agradat defensar quer no atacar.