dimarts, de desembre 19, 2006

Anar per llebre i sortir amb un gat

Les compres nadalenques són terribles. Els meus tres últims intents :

  1. Anar a buscar un llibre per mon pare i sortir amb tres llibres més per mi
  2. Anar a buscar una colonia per ma mare i sortir amb un xampú pel cabell per mi i un conillet (no de Playboy Veí, tranquil) de regal
  3. Anar a buscar una "manga pastelera" i sortir sense manga i amb un pal de xocol·lata que he assaborit amb plaer clavan-t'hi la punteta del nas
  4. Anar a la botiga "EnJabonArte" d'Argenteria i que la dependenta m'hagi incrustat la pastilla de EnJabon fins a l'entrecella

Tinc que concentrar-me en el que vull... (Tindre els diners suficients per a ser feliç i deixar de treballar, però no tants com per deixar de valorar les coses)...veieu, ja m'he tornat a despistar!

13 comentaris:

Candela ha dit...

Xampú amb conillet??? raro, raro, raro...

Bon dia!

Déjà vie ha dit...

jajajajajaa. Jo avui he tingut una mena d'atac d'histeria. I es q nomes he comprat un regal d nadal i fins avui no em preocupava pro q diumenge es 24!!! I entre q tinc un examen dijous, el diumenge he d tenir tots els regals i tot el gener mel passre estudiant!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh

Unknown ha dit...

Això és "nadal"...

Waipu Joan ha dit...

això és el Nadal, despesa i més despesa.
Has llegit Un Nadal Diferent de Grisham?

Anònim ha dit...

xDDD
Jo et recomanaria que deixessis les compres per després de festes. Sentir-se obligat a regalar és uan merda, així que espera q que passin festes que la gent ja no esperarà de tu i podràs regalar pq vols regalar i blablabla...

Robertinhos ha dit...

candela amb un conillet ben bonic! ;P

déjà vie em sóna això...fa dos anys em passava el mateix...aquesta és la part bona de treballar, sempre que sàpigues desconectar

Tondo jo també he caigut en la febre consumista...però si no els hi regalo res s'enfaden!

b blablabla... sentir-se obligat a regalar és una merda, però sino la gent no ho fa mai

Alepsi ha dit...

Buffff! És que anar a comprar, és mortal! Jo com que no porto mai peles, no me les gasto (tampoc les tinc, així que mira, fem estalvi... xDDDDD).

La botiga aquesta dels sabons és súper maaaaaca! Jajajaja! M'hi passaria hores....

Joana ha dit...

I... no ha comprat cap més regal??

Robertinhos ha dit...

Alepsi sí, és molt maca. Petiteta. Jo no hi havia entrat mai fins l'altre dia. Un disseny molt cuidat

Joana vaig comprant detallets. Tampoc demanaré hipoteca...

rinxol ha dit...

vista la quantitat d'admiradores sé que et poso en un compromís, però... i a mí què m'has compraaaaat?¿?¿?¿?

rinxol ha dit...

i a mi què m'has comprat?¿¿? ;)

El veí de dalt ha dit...

Robertí,

passa't un cap d setmana al Corte Inglés. Sortiràs nou...o desquiciat.

Robertinhos ha dit...

Rinxol ets l'única que em coneixes en viu i directe...això ja és un regal...però de fet podem fer-nos un regalet mutuament, perquè últimament som els nostres amics invisibles

Veí no suporto el Cut Inglés! Em posa nerviós la distribució, els passadissos estrets, la gent agobiada per trobar x abans que que s'acabi... buf! Espero el teu post demà...seré jo?