diumenge, de setembre 17, 2006

Reencarnacions

Imagina que ens hem creuat. Tú amb les teves preocupacions, els teus problemes, els teus amics i el teu xicot. Jo amb els meus problemes, les meves preocupacions, els meus amics i la meva novia. Jo rient i mirant, tu rient i mirant, jo esperant respostes, tu esperant respostes que no responen a les meves preguntes.

I malgrat tot ens coneixem, no d'ara, no aquí, però sí en altres móns o en altres vides.

Què haurà fet la meva ànima abans de deicidir interpretar a Robertinhos?

2 comentaris:

Sidlia ha dit...

Imagino que ens hem creuat...

tu amb un jersei negre i uns texans blaus, jo amb camisa blanca i pantalons negres.

Tu has mirat, jo he mirat...i hem imaginat: imagina't que ens coneixem...

Per un moment: Imagina't que jo tinc la resposta i tu tens la resposta a tots aquests dubtes...

Imagina't-ho...
Però llavors te n'adones:
no ens coneixem.

I no ens podem descobrir aquestes respostes...

Per tant, les haurem de trobar sols.

Que hauré fet jo abans de ser la Sidlia?

Robertinhos ha dit...

I al final descobrir les respostes per tu mateix és el millor que té la vida