dijous, de març 16, 2006

Marca Registrada

Em llevo, entre llençols calents, un buit calent, un penis erguit, lleganyes als ulls, bips de despertador, foscor trencada per forats de llum i un raig de pensaments introduint el programa del matí. Em rento les dents amb Licor del Polo. M'afeito amb una Gillette Match 3. Em dutxo amb Aigues de Barcelona, Germisdin i Pantene Pro V (abans d'ahir ja vaig fer servir el Elvive de l'Ôreal). Em prenc una Efferalgan pel mal de coll i la febre. Ja sol queda vestir-me!Em poso un traje, però no és Armani. Bé, així no em passo de esnob i gilipolles. Agafo la RENFE, TMB i arrivo a la ETSEIB (UPC). Em menjo un snack Nestlé. Saludo a HP i a Acciona. Em truquen de Coty Astor (unió de Cotilla i Margaret) i Procter & Gamble. Em menjo unes galetes Fontaneda Digestive amb xocolata (com no!).

Masses dies enviant CV. El meu entorn es converteix en una successió d'empreses, de marques. I en un sol matí, jo ja he necessitat a un mínim de deu empreses perquè pugui sortir al carrer i anar a buscar feina.

De debó necessitem tantes marques registrades? I no em digueu, que em privi de les galetes de xocolata!

Robertinhos is a trademark registered by Robert Inc.