dimecres, de març 15, 2006

Los jóvenes talentos escogen la empresa donde desean trabajar

No es una frase meva, es de JONAS RIDDERSTRALE, GURÚ DE LA NUEVA ECONOMÍA: ´FUNKY BUSSINESS´, encara que jo també ho he pensat secretament fa anys. Com sabeu, jo sóc un jove talent (o això crec...o això espero). Sé que em falta la dosis de genialitat per tindre una idea trencadora, revolucionaria...aquella idea que et fa crear una empresa i començar a pujar a la llista Forbes. Jo no sóc un Bill Gates, ni un dels creadors de Google (per mi uns genis de la nova economia), ni un Amancio Ortega, etc. Però sé que, sol que m'ensinistrin (perquè un quan entra en el mercat laboral es converteix en un Pit-Bull...), en la meitat de temps que la mitja sóc capaç de gestionar brillantment un equip de treball i aconseguir l'objectiu fixat.

Aquests són dies en que la meva feina és buscar feina. Avui mateix, m'he sorprés en el Forum d'empreses de la meva Escola d'Enginyeria -del qual vaig ser organitzador- perquè molta gent de RR.HH. em recordaven. I aquesta setmana també he parlat amb una psicologa especialitzada en orientació i inserció laboral, sobre l'experiència a Nexdel Servi i el meu futur laboral. I m'ha dit una cosa que ja pensava. Que he d'escollir bé l'empresa, perquè en la següent que esculli haig d'estar 2 o 3 anyets. I crec que el septembre passat, aquest va ser el meu error. Després de les vacances d'estiu, estava tan impacient per trobar feina que em vaig traïr. Jo no vaig escollir l'empresa, ella em va escollir a mi. Ja sé que tenia més ofertes, i per tant vaig escollir entre elles, però potser, amb més fredor, les hagués rebutjat totes.

Si us plau amics i amigues, el proper cop atureu-me. Eviteu que la meva impaciència em torni a traïr. Recordeu-me que : Los jóvenes talentos escogen la empresa donde desean trabajar.