dimecres, de març 15, 2006

Emocions politiques

No sé per què, però avui llegia la Vanguardia (versió digital...snif!com enyoro el tacte del paper de diari i anar desgranant els articles pàgina a pàgina) i he vist les imatges del Congrés dels Diputats, en que el Sr.Zaplana (val la pena dir-li sr?) feia el famós comentari burlesc a la Sra.De la Vega perquè l'altre dia aquesta es va disfressar amb un vestit típic per una visita a una fàbrica mozambiquenya d'anacardos. I en aquest moment, veient les imatges, no sé per què m'ha sobrevingut la llagrimeta. No sé si aquests dies estic més sensible o bé el fet de veure el pati de col·legi en que, soberbis gànapies i imbècils com el sr.Acebes o el sr.Zaplana, han convertit l'espai on es tindrien que reunir persones que servissin de (bon) exemple per la resta de ciutadans, on es debatissin fent ús d'un llenguatge envejable les qüestions que preocupen al país. Jo no sé si sóc un insensible i em tindria que preocupar el fet que la Sra. De la Vega es vestis de "clown" per anar a visitar una escola d'aquest ofici...però sincerament m'entristeix més pensar que, si un exaltat amb un AK-47 em fes escollir a quin lloc ha d'anar per complir la seva matansa en nom de qualsevol causa, després de les seus del PP a Madrid i Barcelona escolliria el Congrés dels Diputats en plena sessió parlamentària. I realment, perdria algun personatge important el país?Es veuria afectada la mitjana de CI espanyola?Sincerament, penso que no