divendres, de febrer 17, 2006

Bon dia alegria

Hola,

no sé ben bé que m'ha impulsat a obrir aquest blog. No és una idea original. De fet hi ha tants blogs com persones. Si alguna cosa ens uneix als politics, als enginyers, als terroristes, al papa, als blancs, als negres, als rojos, als grocs i als verds és la creença de que tots tenim coses importants a explicar. Tampoc el meu nom és original. De fet, "Robertinhos" és el nom d'algú , amb un altre blog i una altra vida. Crec que el motiu principal és que, malgrat ser enginyer i tindre molta facilitat per les "mates", sempre he tingut la vessant artística molt accentuada. Per això, com la rutina m'absorbeix les ganes de passar una hora a casa a l'ordenador redactant la meva futura novel·la (éxit garantit quan es publiqui), començo aquest blog per anotar aquelles idees genials, absurdes, inútils i/o desafortunades que se m'ocorrin...

Espero no ocupar més Mb dels que val l'escrit.

Una abraçada

1 comentari:

rinxol ha dit...

Congrats!!!wellcome to the blog world! espero seguir llegint-te